Vi opkræver et årligt fast gebyr på 1.000 kroner, som dækker support til systemet KirkeData. Dette gebyr dækker almindelige spørgsmål og udfordringer i forbindelse med brugen af systemet. Ved supporthenvendelser, der ikke relaterer sig direkte til KirkeData, opkræves 550 kroner pr. påbegyndt halve time. Denne betaling vil blive faktureret til kirken og sendt via email.
Dine fakturaer vil blive sendt til den/de administrative brugere, der er tilknyttet den pågældende kirkegård. Vi udsender fakturaer ved oprettelsen af en betalende kirkegård, ved tilføjelse af en ydelse til denne kirkegård eller ved årsskiftet, når perioden udløber. En periode er altid fra årets start til årets slutning, og din faktura ved årsskiftet vil blive udsendt i december måned. På denne måde sikrer vi, at du altid har en opdateret oversigt over dine udgifter, og at du har den nødvendige information til at budgettere for kirkegårdens udgifter. Vi værdsætter transparens og gennemsigtighed i vores fakturering, og vi sørger for, at du altid har den nødvendige information til at holde styr på dine udgifter til kirkegården. Hvis du har nogen spørgsmål eller bekymringer, er du altid velkommen til at kontakte os for mere information.
Vi anbefaler at du læser vores guides, da de ofte kan give svar på mange ting i systemet.
Indenfor timeregistrering på kirkegårde er vi på forkant og bestræber os altid på at være førende. Vi har en aktiv dialog med flere kirkegårds ansatte, kirkegårde og provstier med det formål at gøre arbejdet så nemt og enkelt som muligt for alle brugere. Fra den første dag har vi lyttet til vores kunder og deres ønsker, og dette fortsætter vi med at gøre. Vi ønsker hele tiden at forbedre vores system og udvikle det, så det bliver endnu nemmere for dig som kunde at anvende. Vi har en passion for vores arbejde og vil altid gøre alt for at opnå den bedste løsning for dig. Gennem vores engagement og dedikation er vi stolte af at være blandt de førende indenfor timeregistrering på kirkegårde.