Her finder du de ofte stillet spørgsmål, med svar på hvordan du gør. Finder du ikke svar, er du også altid velkommen til at kontakte os her
KirkeData er et værktøj som er med på farten, derfor er det super nemt og hurtigt at have det på telefonens startskærm. Tilgå dine vigtigste informationer og funktioner lynhurtigt i løbet af arbejdsdagen.
-- Sådan gør du --Jeg vil klart anbefale dig at det er siden https://login.kirkedata.dk, du gemmer på din startskærm. 1. Gå ind på siden 2. Klik øverst i højre hjørne på de tre prikker 3. Vælg "Føj til startskærm" eller "Installer app" 4. Nyd din hurtige adgang til systemet og alle dets funktioner
Få samlet dine medarbejdere, og deres data i et system. Hvis du midlertidigt låner en medarbejder, kan han/hun tilføjes og fjernes efter behov.
-- Sådan gør du --Det er meget simpelt, din medarbejder opretter sig på siden https://kirkedata.dk, ved at indtaste email og adgangskode. Medarbejder: Hernæst skal medarbejderen logge ind i systemet, og gå til "Indstillinger", hvor her findes en sektion med "Ansøg om kirkegård", i dette felt indtastes kirkens navn, som det er oprettet under. Ansvarlig: Du tilgår systemet https://login.kirkedata.dk, i toppen finder du beskeder, hvor anmodningen fra din medarbejder ligger, så snart du klikker accepter er i kørende.
Står du for mere end en kirke, kan du med din bruger have hele tre kirker tilknyttet.
-- Sådan gør du --Du opretter din bruger med en kirke, til at starte med, dette gøres på https://kirkedata.dk, ved at indtaste kirke, email og adgangskode. 1. Gå til "Indstillinger". 2. Gå til sektionen "Kirke oplysninger", her kan du indtaste kirkens navn under "Ansøg om kirkegård", findes kirken ikke får du mulighed for at oprette den. 3. Du kan nu administrere denne kirke, og oprette enheder på den, samt kan dine medarbejdere ansøge om at blive medlem af den til dig.
Systemet kan håndtere udregninger af jeres afspadsering, med præcist de satser den enkelte medarbejder har. Derfor er det vigtigt at opsætte disse for den enkelte.
-- Sådan gør du --Den enkelte bruger/medarbedjer: 1. Gå til "Indstillinger" 2. Gå til sektionen "Kirke oplysninger", og klik på "Indstillinger for kirkegården" 3. Aktivér de funktioner i kører med, og indtast de ønskede satser. Som administrator kan du se den enkeltes satser, når du tjekker deres saldo.
Få samlet dine medarbejdere, og deres data i et system. Hvis du midlertidigt låner en medarbejder, kan han/hun tilføjes og fjernes efter behov.
-- Sådan gør du --Det er meget simpelt, din medarbejder opretter sig på siden https://kirkedata.dk, ved at indtaste email og adgangskode. Medarbejder: Hernæst skal medarbejderen logge ind i systemet, og gå til "Indstillinger", hvor her findes en sektion med "Ansøg om kirkegård", i dette felt indtastes kirkens navn, som det er oprettet under. Ansvarlig: Du tilgår systemet https://login.kirkedata.dk, i toppen finder du beskeder, hvor anmodningen fra din medarbejder ligger, så snart du klikker accepter er i kørende.